Aby zwrócić towar trzeba spełniać następujące warunki:
- Klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru do 30 dni.
- Zwrot będzie zasadny w momencie, kiedy Konsument poinformuje Sprzedawcę (DeepCut przy ul. Bartyckiej 175 paw. P, 00-709 Warszawa lub kontakt@deepcut.pl) do 30 dni od dnia w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy w jednoznacznym oświadczeniu odstąpienia od umowy.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały zastosowane przez Klienta I użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot środków następuje po zwrocie towaru/ów zakupionych przez Klienta I dostarczeniu ich z powrotem do sklepu.
- Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
- Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony, bez śladów użytkowania.
- Konsument ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i naruszenie wartości towaru związane z jej użytkowaniem.