Aby zwrócić towar trzeba spełniać następujące warunki:

  • Klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru do 30 dni.
  • Zwrot będzie zasadny w momencie, kiedy Konsument poinformuje Sprzedawcę (DeepCut przy ul. Bartyckiej 175 paw. P, 00-709 Warszawa lub kontakt@deepcut.pl) do 30 dni od dnia w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy w jednoznacznym oświadczeniu odstąpienia od umowy.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
  • Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały zastosowane przez Klienta I użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot środków następuje po zwrocie towaru/ów zakupionych przez Klienta I dostarczeniu ich z powrotem do sklepu.
  • Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
  • Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony, bez śladów użytkowania.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i naruszenie wartości towaru związane z jej użytkowaniem.